Strona GłównaStrona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Album  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Organizacja firmowej konferencji
Autor Wiadomość
marexx 

Wiek: 40
Dołączył: 14 Maj 2015
Posty: 65
Skąd: Wawa/Ochota
Wysłany: 2019-09-09, 11:33   Organizacja firmowej konferencji

Od czego powinienem Waszym zdaniem zacząć organizując firmowe spotkanie?

Jak zgrać ze sobą dobrze wszystkie czynniki?
 
 
pol 

Wiek: 36
Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 109
Skąd: Wawa - Ochota
Wysłany: 2019-09-09, 13:42   

Konferencja firmowa to wydarzenie, które musi być przemyślane i zaplanowane w nawet najdrobniejszych szczegółach. Trudno jest zarządzać tak ważnym eventem bez podstawowej wiedzy. Warto opracować plan tak aby zgrać ze sobą
miejsce organizacji konferencji
dojazd
jak również atrakcje na miejscu organizacji spotkania

Jeśli chcesz aby wszystko było zaplanowane na tip top, polecam kontakt z nimi http://www.chillievent.pl/oferta/konferencje - agencja jest wyspecjalizowana w organizacji konferencji oraz spotkań firmowych.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template forumix v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
stat4u
Kopiowanie tre?ci i zdj?? z portalu i forum bez zezwolenia zabronione